28 januari 2010

Byte med bästaste SNODDAS!

Jag fick en förfrågan av Snoddas om ett byte där min del va en virkad mössa. Klart jag är med på det :) Jag skulle få en body till bebis men när posten kom igår fanns där även ett par byxor!! Ett helt underbart set och jag är jättenöjd!!

Samma mössa många bilder.. Mössan är virkad i svart garn och blommorna är 4 olika. 2st är helröda och lite mindre och de andra 2 är virkade i 2 olika röda nyanser så de är lite större.


Jag hoppas mössan passar och gillas och förhoppningsvis får Snoddas bättre bilder än mej :)

3 kommentarer:

JuMel sa...

Vilket fin fint byte! Ni måste vara nöjda bägge två...

Anna-Snoddas sa...

Yeey..jag kommer ha snyggaste mössan i stan!

Kul att du gillade kläderna!
Kram

OttoPippi sa...

Den svarta mössan med röd blomma kan man döda för!!! :-) :-) :-)

Snart är det dags ju! Din blogg säger TVÅ dagar!!! Spännande vännen!!!